Total Pageviews

Tuesday 1 October 2013

SEGAN..MALU..

assalamualaikum n salam sejahtera all..hehehe

okkay

today i would like to story mory about my situation today..



okkay this picture was taken in the afternoon of this thursday before go to tutorial class.

selepas habis kelas tutorial pada pukul 4 petang, aku terserempak dengan seorang lelaki yang pada pandangan mata aku macam kenal. tetapi, yang aku peliknya kenapa dia jalan macam senget kepalanya. macam teleng. korang bolehla bayangkan macam mana dengan teleng. huihuihui. bila aku amati sambil berjalan, memang aku tidak sangkal sepanjang kami berselisih dalam beberapa saat mata kami bertentangan. dia tengok aku dan aku tengok dia.

ku pikir dan ku pikir. ooooo senior aku rupanya. tak lama kemudian dia pun senyum dan aku pun membalas senyumannya itu. tak baik la kan kita nak sombong. lagi-lagi bila orang dah senyum. hahaha

gambar yang aku snap tengah hari tadi aku telah upload ke dalam Instagram. so, do visit my ig okkay. heheh promote kejap.

setelah aku upload dan membiarkan ia.

dan...

tidak lama kemudian aku buka kembali ig aku. what?! senior aku leh like p
gamba yang aku upload tu. waaaa segan times malu laaa.!!! sebab dia nampak aku tadi dan dia nampak aku snap gambar dan upload ke dalam instagram..wuwuwuwuwu

itu sahaja cerita pasal SEGAN..MALU..

sincerely from
salimahfai.
thanks reader <3

No comments:

Post a Comment

What Men Think

September 26, 9:15 am Me and some girl friends had some talk with a man who just considering he broke up with his girlfriend. We thought he ...