Total Pageviews

Sunday 20 October 2013

ARGHHH BENCI !

haishh tak tau laa aku dah memang gila benci dengan orang macam ni, tak reti nak hormat orang,aku rasa mang diorang ni jenis tak hormat orang la kot,

berdasarkan apa yang penah aku tanya kat salah seorang yang berasal dari negeri yang lebih kurang sama nii die tak kisah kalau budak bilik die bising, means die pun boleh sesuka hati la kalau nak bising, aku cukup tak boleh! kalau boleh nak study dalam keadaan yang tiada gangguan! bukan aku sorang je yang bagi pendapat macam ni kat orang dari negeri ni,, malah ramai lagi, diorang cakap orang dari negeri mang pangai macam ni, selfish, sabar je la, boleh dikatakan jakun sikit bila dah mai negeri orang, terbawak dengan pangai negeri diorang tu.

benci! benci! benci!

tapi ada jugak yang tidak berperangai macam tu, means tidak semua la kan, hanya sesetengah, sebab sekarang ni aku dah jumpa 2 orang pangai macam ni, yang sorang bila kena hambur mang meletup, dia maki aku balik, alhamdulillah dia dah pindah bilik, selamat hidup aku,

siyes! aku rasa kalau dari negeri lain tak de pangai macam ni,

kenapa la dia ni pangai macam ni?? buat aku nak study pun payah ! bongok betul! aritu masa aku nak study tgh malam pun sebok nak berjaga malam , kalau berjaga tu mulut diam tak pe, ni idak! dok ngilai memanjang, ada yang pindah bilik kang sem depan, enci aku kalau macam ni.

No comments:

Post a Comment

What Men Think

September 26, 9:15 am Me and some girl friends had some talk with a man who just considering he broke up with his girlfriend. We thought he ...