Total Pageviews

Monday 23 September 2013

my appetite

okkaayyyy what i gonna to write about this entry is based on the title...yaaaa..the title

berkisarkan keadaan aku sejak lepas beberapa minggu lepas habis bulan puasa, aku mengalami masalah otot perut, lepas buat sit up, my abdomen sakit,,sangat..biasa buat ok ja. tapi pelik kali yang aku buat tu sakit pulak..

lepas makan seminggu nak elok sakit otot perut, sakit gg pulak, gg bongsu yang ujong tu pulak buat hal, dah susah nak makan..sakit bukan main lagi,,,rupa-rupanya ada ulser kat tepi gg bongsu tu bahagian atas..patut la sakit...4 hari jugak la makan bubur..hmm..nak elok gg tu makan hampir 2 minggu sampai la aku masuk kolej balik..tak lama tu elok.

baru seminggu masuk kolej, aku balik rumah sebab cuti 3 hari sebab cuti hari Malaysia,,hehehe elok nak balik rumah, sebelom naik bas beli famous bowl dulu, lapa,,and nak makan nasi laaa,,masa tinggal setengah jam,,makan la dengan slow..nasi masih panas aku ngap!! pehhh rasa nak ludah balik..abih melecur my lelangit..tanggal kulit sebab nasi panas sangat..dan dari situ aku mengalami kesukaran nak makan lagi2 makanan yang keras..bila dah sampai rumah dan hari ahad demam pulakkkk..panas sangat..lagi la tak ada selera nak makan. lapa mang la lapa..tapi selera dan tekak tak best,,semua rasa tak sedap..esoknya terpaksa hadap bubur lagi..

bila dah balik kolej dengan keadaan demam makan pun tak boleh..beli makanan semua tak habis..tak boleh masuk..hmm..lapaaaaa...pasal lelangit tu lama gak..dalam seminggu juga baru elok..sekarang ni tak sure tekak dah ok atau belum..tapi yang sure selera makan mang tak ada. badan pon dah terasa susut disebabkan tak boleh makan..


No comments:

Post a Comment

What Men Think

September 26, 9:15 am Me and some girl friends had some talk with a man who just considering he broke up with his girlfriend. We thought he ...