Total Pageviews

Thursday 26 September 2013

Hormat Barang Orang Please..

aku rasa kalau dah besar panjang dan belajar dah sampai kat tahap universiti ni, tak perlu nak diajar cara-cara hormat orang. sebab benda ni sendiri leh pikir macam mana. dah besar panjang cik kak dan cik adik oii. tak kan la nak kena ajar kott, android jelly bean tu pun tak perlu nak orang ajar pun dah leh tahu cara nak guna ann.

hal ni memang la small matter but kalau keep macam tak hormat orang macam mana, jadilah macam si perempuan yang kurang ajar dengan orang tua kat parking kereta tu kann.

nak hormat ni bukan sahaja nak hormat depan-depan orang ja, tapi barang orang pun nak kena hormat juga. kalau nak pinjam barang orang tu, minta izin la pada tuan empunya barang. bukan minta izin kat kawan yang sebilik dengan tuan empunya penyapu tu.

whatever la cik kak dan cik adik oi, hope korang boleh belajar untuk tidak membawa tabiat asal usul korang itu untuk hidup dengan orang lain hal ini kerana, mungkin ada yang suka dan mungkin ada yang tidak suka. yang tidak suka sudah la tentu AKU !

KAY BYE3 THANKS READ THIS DEAR <3 salimahfai

No comments:

Post a Comment

What Men Think

September 26, 9:15 am Me and some girl friends had some talk with a man who just considering he broke up with his girlfriend. We thought he ...