Total Pageviews

Monday 23 September 2013

after long time

okkayy...thanks kepada yang keep read my blog

pasal raya pon baru nak post..apa daa..dah habis lama..eittt jangan cakap dah habis..kat kampus masih wujud lagi jamuan yang bertitle "jamuan raya" okkk

whateverrr

masuk sem 3 as senior as second year student menampakkan diri ini sudah semakin tua nampaknya..muahahaha...waittt...im only 20 okkayyy i dont know i love this age actually..hehehe

kadang-kadang orang suka menganggap dirinya muda, salah x?? bagi aku tak salah..sebab dengan menganggap diri kita muda, kita mungkin akan kelihatan muda, pandangan orang. senang ambil contoh mak aku la, gaya dia yang macam orang muda, sampai orang lain macam tak caya yang mak aku ni ada anak 5 and dah besar-besar..orang lain akan anggap aku ni adik mak aku je bila kami jalan sama..jangan jeles kalau ada student U yang cuba usik mak aku tiap kali mai UPM ambik aku padahal umo dah 42(2013). take note okkay..

sem ni berazam nak ubah diri kepada yang lebih baik, nak berjimat, sebab tu duit aq banyak ngalir kat mak jerrr..hehehe..usaha lebih..dont want like before..and all the best in my life,,but not all we want we will get..only after we usaha and Allah tentukan.

jadual kelas sem1 tahun 2
haaaa...dah tengok jadual kelas aku untuk sem ni?? bak kata orang...susah2 dahulu, senang2 kemudian..

sekarang aq banyak lepak waktu petang, rasa best lak,sebab bila petang dah tak de nak pikir g kelas lagi, cuma hari rabu je yang ada pukul 2-4 ptg...

okkayyy

dont know what to add in this entry, ok lah,, cauuu,,,

thanks read it =D
xoxo salimahfai



No comments:

Post a Comment

What Men Think

September 26, 9:15 am Me and some girl friends had some talk with a man who just considering he broke up with his girlfriend. We thought he ...