Total Pageviews

Tuesday 13 September 2016

FIRST DAY

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alhamdulillah aku diterima bekerja di satu syarikat sebagai Data Analisis. nak jadi data saintis tak layak la sebab at least kena ada master baru boleh pegang title as Data Scientist. mungkin satu hari nanti aku akan sambung master kan ha ha ha haaa InsyaAllah.

First day ni aku masuk opis pon pukul 10. Masih taktahu nak buat apa. Laptop ada wifi pon laju, apa lagi meh kita post something kat blog yang telah sekian lama tak post pape nih.

Paling aku rasa selamat em walaupun tak la selamat sangat kan, housemate aku officemate aku. jeng jeng jeng pergi keje sesama tadi hahaha jalan kaki 5 minit je dari rumah sewa ke opis. suwwit gitu hahaha.

Masa interview dia kata aku kena pergi ke Celcom yang kat KL tu, tapi akak yang comel dalam opis ni cakap aku just stay opis ja, kalau begitu Alhamdulillah, hee

Tangan aku ni naik beku la haii sebab aircond betul2 kat belakang aku ja.

Aku tak dapat bayangkan hidup aku bila dah dapat data nanti. Sekarang ni kena gugel la cana nak analyse data. taip data data hampir nak taip dara, cana tu nak analyse dara?? hurmm bahaya betul kalau typo.

Kay, dah tatau nak taip apa. So, bye bye

2 comments:

  1. wahhh tahniah sal! kerja kat mana sal? perghh bahaya tu nak analayse dara ehemm hahahaha. goodluck sal! kerja leklok tau ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe thanks kakcikkk!!! keje kat shah alam seksyen 15. tu ah kak cik nak analyse dara bahaya tu hahahhaha.

      Delete

What Men Think

September 26, 9:15 am Me and some girl friends had some talk with a man who just considering he broke up with his girlfriend. We thought he ...