Total Pageviews

Monday 23 March 2015

TAHNIAH

Assalamualaikum dan salam tengah hari 

hokkeyyy

sabtu lepas iaitu 21.3.2015 aku menjoinkan diri ke majlis pertunangan cikgu ikhwan a.k.a EEB yang soon bukan lagi eligible bachelor haha
 
tempat di taman jasmin, kajang. area rumah roommate aku masa matrik tapi time tu dia tak da kat rumah lah pulak.

TAHNIAH EEB DAN TUNANGNYA !!

aku bawak member 2 orang untuk temankan aku kat sana , lin dan laili. yang bagusnya diorang nih boleh pulaklah pakai baju biru sesama. memang sangat pengapit aku lah gitu kann.
pengapit peneman penguat 

yeahhh 

sangat banyak gelak ngan diorang nih tapi takpa, that what i want. gelak. kalau takde gelak lain pulak kang yang jadinye.

masa makan tengah hari lin paling suka makan. dia cakap nak tapau kuih yang ada kat situ. sedap katanya. aku cuma cakap, "lin, behave, tempat orang nih. tapi kalau kenduri aku kau nak tapau bebanyak pon takpa"

air terbaik! 
asam jawa!!
aku tak minum air masam-masam. dan kena lah jugak aku minum, berkerut gak muka aku huhu
 
tak yah nak celoteh bebanyak. 
meh tengok bawah neh. belanja gamba bebanyak.


sorang pengapit saya yang mengalami kemurungan hahaha


weee dua orang yang kat belakang tu pengapit saya lahh for that dayyy

ambil kesempatan selfie use EEB's phone haha
opss laili ambil gamba ada orang di belakang dennn
yeahhh looks fat. indeed


maaf dipinta kepada EEB dan tunangnya sebab saya berada di tengah tuu. saya punyalah gelabah sebab ada kat tengah tu. 





actually aku dan penat senyum .. tak cukup orang lain yang ambilkan gambar, selfie pulakkk. sapa tak nok woi!


ni lin yang minta nak selfie sikittt
haa selfie when keluar from the majlis

last !

THANKS TO EEB SEBAB SUDI JEMPUT SAYA DAN BAGI SAYA AJAK MEMBER :) :)

2 comments:

What Men Think

September 26, 9:15 am Me and some girl friends had some talk with a man who just considering he broke up with his girlfriend. We thought he ...