Total Pageviews

Monday 26 March 2018

TASK 200 PAGES

Damn!

Hahaha

Keh, aku tak datang kelas last week. Pastu asyik terlupa je nak tanya lecturer ape task yang dia bagi dalam kelas. Aku tak ada nombor telefon budak kelas. Budak kelas pon bukan budak sem 2/part 2. Semua junior.

Im Alone!

Aku teringat nak whatsapp lecturer pon dah petang jumaat. Macam tak sesuai. Lecturer tu pon dah nak rehat dari keje. Tak bagus la kan.

Jadi aku nekad nak tanya task hari isnin.

Bila aku whatsapp lecturer tu apa tak was given...

Dia cuma suruh baca chapter 1 saaaaaaammmmmpai 4 kat textbook.

Jadinya kena baca 4 chapter. Ya 4 keh! Bunyi dia macam sikit je lecturer tu suruh tapi yang sebenarnya tak langsung.

Malam ni aku google nasib ada pdf version, then download lah apa lagi.

Nak nangis pon ada, 4 chapter tu 200 pages gila! Mana nyempat nak baca malam ni jugak weh.

No comments:

Post a Comment

What Men Think

September 26, 9:15 am Me and some girl friends had some talk with a man who just considering he broke up with his girlfriend. We thought he ...