Total Pageviews

Wednesday 13 January 2016

#FYP

fyp atau final year project itu tak semudah yang kau sangka. junior bila dapat tahu seseorang itu dah final year dia akan cakap 

"wahh, best la dah nak habis belajar. tak yah dah nak pikir assignment, test, exam, bla bla"

hahaha

idok ke kome tahu yang budak final year ni kena buat fyp??

fyp ni idoknye semudah yang kome semua sangka. nak nak yang macam aku ni, tak tahu langsung pasal subjek fyp aku. adoiii

stress wehhh

benda kau taktahu pape. pastu masa present haritu aku dapat tahu lak yang presepsi aku pasal return level salah. nak estimate return level  bergantung pada unit hujan yang kita nak analisis contohnya kalau analisis hujan per tahun boleh la estimate m years return level. hmm

jadi sekarang ni aku kena analisis hujan ikut tahun tertinggi lah.

yang lagi worse adalah aku tak dapat data lagi wehhh!!!

cuti semester yang bermula 11 januari sehingga 20 februari aku kali ni akan diisi dengan membuat fyp. kena mengarang untuk bab 1 yang mengandungi introduction, problem statement, objectives, literature review and methodology. banyak jugak annn

hahaha
padan muka

jadi sekarang jangan la nak melepak sangat kat rumah ye salimahfai!

nak mandi. kbai!

No comments:

Post a Comment

What Men Think

September 26, 9:15 am Me and some girl friends had some talk with a man who just considering he broke up with his girlfriend. We thought he ...