Total Pageviews

Saturday 12 December 2015

DIA BUKAN JODOH KAU

tajuk macam gempak ann

ke tak gempak ehh??

entah la

he just so care about me. he got a feeling that I'm in problem. I don't know how. but seriously thanks a lot because care about me. I just like wanna cry when I heard his words.

ayat dia yang mengejutkan pada aku ialah "dia bukan jodoh kau"

hah?!!!

kau rasa seram ke idak? bayangkan kau tengah syiok sayang gila kat pakwe kau tetiba ada orang cakap macam tu kat kau. kau cemana?

em aku takde pakwe la sekarang ni. tapi tu la, ada orang yang dok suka kat aku je la.

aku tahu ada orang yang boleh tahu sama ada seseorang tu jodoh untuk seseorang itu atau tidak. sebab aku kenal orang yang berkebolehan macam tu.

dia siap cakap "jodoh kau orangnya kulit cerah"

wehhhh

meremang bulu roma aku dengar macam tu. aku tak tahu dia tu serius atau tidak. nada macam serius.

but, yaa anyway, kalau dah ditentukan itu jodoh aku, yaa itulah jodoh aku. kalau bukan, ya jodoh aku dengan orang lain.

apa yang aku tahu sekarang ni, aku just nak fokus pada diri aku dan family. kalau ada rezeki lebih kerja okay dan gaji okay, itu rezeki mak aku ngan adik-adik aku.

nak kahwin, emm lambat lagi laa. 4 tahun lagi. inshaaAllah. semua ketentuanNya. aku hanya memilih jalan yang terbaik dari pilihan yang ada.

easy. I don't want to think about love for now.

No comments:

Post a Comment

What Men Think

September 26, 9:15 am Me and some girl friends had some talk with a man who just considering he broke up with his girlfriend. We thought he ...