Total Pageviews

Saturday 29 August 2015

DEMAM

Setelah sekian lama tak demam, balik dari setia city mall boleh pulak demam. Haih. Sebelum balik lagi aku dah rasa semacam ngan badan aku ni. Selera makan pun kurang dah. Padahal aku mang suka makan. Bila dah kat rumah, badan rasa panas ja. Bersihkan diri. Terus baring selubung ngan selimut tebal. Kipas pun tak de hala aku. Sejukkkk. Kaki lahaiii. Yang peliknya, badan rasa sakit2, tangan, jari macam tak boleh sentuh, sakit. Dah kenapa aku ni?? Aduhaiii

Nak buat cemana kan, dah nak demam. Terima ja. Kalau dulu masa kecik demam je pergi klinik ready. Dan doktor akan cakap, minum air masak banyak2 ye. Tapi kan, sekarang kalau adik aku demam pastu pegi klinik situ jugak, doktor tak suruh minum air banyak2, tapi suruh minum vitagen. Hehehe maju dah doktor sekarang ni. Air masak tak laku dah. Hahaha

Air masak penting dalam badan kita. Minum at least 2 liter kot. Seliter pun okay dah tu. Banyak wehhh. Jagalah kesihatan korang eh, kalau dah sakit, sapa yang susah?

Pikir pikirlah, dan selamat beramal. Wink ��

No comments:

Post a Comment

What Men Think

September 26, 9:15 am Me and some girl friends had some talk with a man who just considering he broke up with his girlfriend. We thought he ...