Total Pageviews

Monday 27 April 2015

Budak malas basuh baju

Ambil kesempatan kejap bila petang tadi dah tido dan malam payah la pulokkkk nak tido . 

Aku ni budak malas

Ini statement

Hahaha

Baju sudah seminggu berlonggok dalam baldi   tak cukup baldi gantung lak kat memana yang boleh di sangkut . Lahaii busy bebeno ke cik oiii #busyday sangat . Malam ni gigih kan diri nak gak basuh baju . Sebab pakaian kecik dah habis .

Bila baju dah berlonggok ni kan . Engat mampu ke nak basuh manually ? Mang hidoknye ler aku ni budak malas nak pegang berus memalam gini . Mesin basuh kan hadooo . Apa guna pau adik aku duit syiling kalau tak guna mesin basuh kannn .

Tunggu mesin basuh baju setengah jam dan keringkan baju sejam . Habis lima hinggit weh . Tu tak kira lagi duit duoposen aku yang dimasukkan tapi paparan harga tu tak berubah . Aku pun tah kenapa macam leka je masukkan . Ngek ! Habis lapanposen

Selesai semua

Ambik baju punggah atas katil .

Sambung taip entry blog #thehonestfortoday

Baju tu sapa nak kemas weh??

Kol 1.40 pagi

'Aku nak tido je lah dengan pakaian berlonggok atas katil ni'

Malas punya pasal nak kemas kan . Tutop laptop setelah habis #thehonestfortoday2 . Kemas meja .

Aku si budak malas mula cari pakaian kecik dari longgokan 'emm banyak' . Sumbat dalam bekas kat almari . Tudung lipat dan gantung di penyangkut . Cari seluar pulak . Lipat dan letak di kerusi . Semua helai baju di kibas dan disangkut di penyandar kerusi .

Selesai !

Tutup lampu dan baring tidoooo .

Walaupun aku malas tapi aku tak mampu tempat tido aku sepah . #ituaku

No comments:

Post a Comment

What Men Think

September 26, 9:15 am Me and some girl friends had some talk with a man who just considering he broke up with his girlfriend. We thought he ...