Total Pageviews

Monday 15 December 2014

Minggu akhir

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia

Hari isnin 15 disember 2014 jam 1235

Sejak dah boleh nak post entry guna fon kann aku dah boleh la nak beleter sambil baring.maknanya sekarang sedang menaip sambil baringlah hehe

Sekarang sebagai student upiyem dah sampai ke minggu akhir sebelum study week. Hari ni happy banget pabila rabu ni dah tak ada 2 kelas.fuhh lega

So.

Boleh la bangun lambat sikit.hehe

Eh! Solat subuh mesti la buat.lepas tu tido la balik.tapi kan.katanya kalau kita tido selepas subuh rezeki sukar nak masuk.hmm acano tu.apo nak dibuat rabu nanti ehh.

Pikir2 *sambil sumbat earphone kat telinga nak denga lagu feberet aku sekarang ni. Lagu selimut tetangga by republik

Aku rasa kann baik aku masuk lab dan buat lab assignment yang terakhir.hari khamis nanti tak payah la nak tenggek lama dalam lab. Its gonna be good idea right? I'll try to do it.

Tapi kan
Tapi kan

Rajin ke aku ni?? Hehehe

Try ler jadi rajin fai oi

Perhaps.

Ada lagi dalam 16 minit sebelom masuk waktu zuhur ni.pastu nak bersiap pergi kelas jam1400.

Okeyy babai uolls

No comments:

Post a Comment

What Men Think

September 26, 9:15 am Me and some girl friends had some talk with a man who just considering he broke up with his girlfriend. We thought he ...