Total Pageviews

Monday 13 June 2011

Jelesnyeeeeeeee.......

Assalamualaikum n salam 1 Malaysia

8-9 pagi-computer sains tutorial
9-10 pagi-math tutorial
10-11pagi-........(mknenye xdak klas)
11-12tgh hari-computer science lecture
12-13ptg-chemistry lecture
13-14ptg-rehat
14-15ptg-english
15-16ptg-math lecture
16-17ptg-chemistry(xdak klas sbb dah tukar ari rabu...so balik kol 4)

urmm...yang aku geram...mase english.....
lepas habis kelas chem lecture, aku terus cabut gi kafe beli makanan.makanan bungkus.bawak pi bilik.sampai kat bilik...makan,pas makan solat n siap2 nak gi kelas english. tepat jam 1359 aku sampai kat bilik tutorial 08. ade la gak member yang datang same. pastu datang lagi 4 orang.jumlah yang ade dalam bilik tu semuenye 6 orang termasuk aku....dalam 10 minit tunggu dak2 lain...x datang2 gak...uhhh....pelik...hahaha....sowang yang ade kat situ pon call dak yang tak datang...

jeng...jeng...jeng...

KELAS ENGLISH DIBATALKAN.....!!!!!!!!!!!!!!!

hahahaha...penat je aku datang...punye la excited....kate nak buat muet...aq pon dengan semangat yang tinggi bawaklah buku muet yang tebal tuh....sekali cikgunye cakap batal...dak2 yang tak datang semuenye dok dalam bilik...TIDOOOOOO....jeles je aq ase....

No comments:

Post a Comment

What Men Think

September 26, 9:15 am Me and some girl friends had some talk with a man who just considering he broke up with his girlfriend. We thought he ...