Total Pageviews

Sunday 29 May 2011

First day at KMPh..

Assalamualaikum n salam 1 Malaysia.

em...lambatnya nak update bila dah busy.

menceritakan apa yang dah lepas.

sampai KMPh 8.15 pagi.. wahhhh, cam excited sangat, tapi dalam hati rasa nak balikkkkkkkkkk. pehhh banyak gile kereta masuk. semuanya tu nak hantar budak2 yang bakal jadi pelajar kat KMPh... uhh. aku cuak.. mesti budak2 ni pandai2... aku ditempatkan di blok seri lipis..daftar pandu lalu lancar. tapi daftar nak pergi bilik susah gak.

mak abah mengangkat beg2 aku... kesiannye..nasib baik aras 1... kalau aras 4, mesti penat.

dalam bilik, perkenalan bermula antara roomate. qila dari pahang,syaza dari kajang,efa dari kelantan dan aku????dari perak... paling jauh.  member bilik ok. baikkkk..

mak balik call 1.30 petang...rasa nak nangis. tapi tahan jer.

jam 2 petang, sesi fotografi kat dewan datuk bahaman..pehhh panas..tak dak kipas oi!

malam. tak sempat mandi, berhuhuhu la aku. masa sangat singkat, tapi takpe, orientasi annn... kakak2 fesi ok.

ha! berkaitan bilik... dapat blok yang dulunya dihuni oleh pelajar lelaki.. turn aku (perempuan) second batch dok kat blok ni.. blok laki just 2 je.. tapi blok budak perempuan ada 4... haaa... ramainye.... semua pelajar 1900 lebih... katenye ade lagi second intake and third.. xtau bile..

malam aktivitinye just taklimat pengarah KMPh...pengarahnye best.!!!

No comments:

Post a Comment

What Men Think

September 26, 9:15 am Me and some girl friends had some talk with a man who just considering he broke up with his girlfriend. We thought he ...